זה מעניין- רטיבות בקירות ואינטרקום פרוץ: הדיירים במגדל משלמים 25 שנה – ולא מקבלים תמורה



מבזק | השוק הפרוץ של חברות הניהול בארץ, שבהיעדר פיקוח או הסדרה, מצליחות לחמוק ממחויבות כלפי הדיירים. כבר 25 שנה, משלמות חמשת אלפים משפחות משכונת גני אביב בלוֹד מאות שקלים לחברת הניהול אורית אור, אבל לא מקבלות תמורה ראויה. וכשכל דירה רביעית בישראל נבנית במגדל – הסיפור של חברת ניהול שמגלגלת מיליונים בלי שום שקיפות, צריך להדאיג את כולנו. כתבתה של גילי מלניצקי, מתוך חדשות הערב 29.11.22

מחברת אורית אור נמסר בתגובה: "העובדה כי חברתנו מעניקה לשכונת גני אביב שירותיה כבר כמעט שלושה עשורים מדברת מבעד עצמה, ועומדת לזכותנו ולא לחובתנו, כפי שמוצג. אורית אור אינה כובלת איש ומעניקה שירותיה לפי בחירתם ורצונם של הדיירים.

"החברה מאפשרת לכל לקוח שמגיע למשרדה לעיין בדוחות החברה ודוחה טענות על היעדר שקיפות או אי קיום הבטחה לקרן פחת לדיירים. באשר לקושי להפסיק את השירות טוענת החברה כי האמור משולל מהמציאות ומאפיין קומץ דיירים אשר כל עיקרם הכפשת שם החברה.

"באשר למצב התחזוקה של המבנים: החברה פועלת כדין וכחוק. חברת ניהול ותחזוקה אינה אמונה על החלפת תשתיות ומתקנים, ובדיוק כפי שוועד בניין גובה תשלומים בעבור החלפות ותיקונים, זהו מצב הדברים גם כאשר ישנה חברת ניהול ותחזוקה לבניין.

"למרות זאת, החברה פועלת כמעין מקור מימון לביצוע איטומים והחלפת תשתיות לאנשי מקצוע וחברות מתמחות וכנגד עוזרת לדיירי הבניין והשכונה בפריסת החיובים לתשלומים ועד לכדי ניהול מו"מ ומימוש האחריות למול אותם גורמי מקצוע".

מטעם ירון בונה נמסר: "מזה מספר חודשים אינני משמש בתפקיד כלשהו בחברת אורית אור. התפטרתי מכל תפקידי בחברה ואין לי חלק בניהולה השוטף. עם זאת אבהיר כי חברת אורית אור נכנסה לפעול בשכונה בעת שהעיר הייתה תחת ועדה קרואה ובמשך שנים פעלה בתחומים רבים, בהם מפעל הזנה של קשישים חסרי יכולת, תרומה למשפחות נזקקות ועיתון לתושבים. דמי הניהול המשולמים בשכונה הינם מהנמוכים ביותר בכל קנה מידה ארצי ועם תמורה נרחבת. בכל שנות פעילותה פעלה אורית אור תחת תקציב מפוקח על ידי משרד רואה חשבון ורתמה קרוב ל-100 מבנייני השכונה לבצע שדרוג של הרכוש המשותף. בכתבה הוצגו דיירים אינטרסנטים, שחלקם נתבעו על ידי החברה בגין פרסומים מכפישים במדיה החברתית ואחד מהם אף נאלץ לפרסם התנצלות. אחרים לא שילמו את דמי הניהול וגררו חובות לשאר דיירי הבניין".

באדיבות חדשות כאן

רטיבות בקירות ואינטרקום פרוץ: הדיירים במגדל משלמים 25 שנה – ולא מקבלים תמורה – הכתבה ביוטיוב
#רטיבות #בקירות #ואינטרקום #פרוץ #הדיירים #במגדל #משלמים #שנה #ולא #מקבלים #תמורה

נשמח לשמוע את מחשבותיכם

      השאר תגובה

      טרנדין
      Logo